-Mathilda- Arkadaşlar merhaba 13 haftam bitti ama hala doktorumu bulamadım. Genelde geçiştirilmeye karşılaştım. Bir doktor bulup onunla devam etmek istiyorum. Lütfen bana doktor önerir misiniz Pendik ?
Nevriyebak -Mathilda- umut hastanesi fatih birol öneriliyor ben daha önce gittim ama aksam gittiğim için hiç rastgelemedim onu bi deneyin isterseniz ben baslarda özele çok gittim sonra zeynep kamilde karar kıldım az kaldı doğumu orada yapacagım insaallah doktor ne kadar erken baslanırsa o kadar iyi oluyor umarım bulabilirsin
seyma_utku Kurtköy Adatıp Hastanesi’nde Ünal Bey’e gidiyorum 4. aydan beri çok memnunum. Ondan önce birkaç yere daha gittim ama memnun kalmadım. Gayet ilgili, bilgili bir doktor. Numarasını da veriyor her zaman kafama takılan bir şey olduğunda sorabiliyorum.