Ben 2 numara aldım 3 6 kilo . Şöyle ki bebekler ne kadar küçük de doğsa çok hızlı kilo alıyorlar . Benim oğlum 2780 doğmuştu 1. Ay kontrolünde 5.5 kg olmuştu. Hem yaz günü bez çok sıkmasın hem de çoklu paket aldım ben 280 adet var 2 ay kullanacağımı düşürsek 2 numara daha ideal .