Nerminygt1 Ben çatı muayenesi oldum ve 3 cm açılma ve doğumun yakın olduğu söylendi.. muayene sonucunda nişan ara ara gelmeye devam ediyor.. fakat bende ağrı sızı yok böyle olan var mı
Eypelifnr Çatı muayenesnde ağrı oluyormu acaba . Ben çok korkuyorum muayeneden çok özür dilerim ilişkiden bile kaçıyorum 😔
Nerminygt1 Çok az bişey oluyor ama dayanılmaz değil rahat olmak önemli.. içimden evladım için diye düşündüm bende ve geçti gitti
Merveselimmm Dr ağustosta çatı muayenesi yapalım dedi hocam biraz korkutuyor hamilelerin yorumu diyince iki parmağını gösterip yok ya dedi su iki parmağımı sokup bakicam koca kafa çıkacak ordan iki parmaktan mi korkuyosunuz dedi 🙈