Yagmur_849884 8+6 bugun. Doktorum randevum cuma. Sanki goguslerim söndü gibi geliyor ilk haftalardaki gibi yumuşak dolgun değil 2 gündür. Daha önceden kaybım da var ağlıyorum bisey söyleyin lütfen
Edaaltintass Yagmur_849884 bence çok normal benimde öyle oldu ilk başlarda kocaman olan göğüslerim şuan neredeyse eskisi gibi arada yine dolgunluk oluyo ama o hassasiyet durumu geçti
Valide Yagmur_849884 canım vücut yükselen hormonlara alışıyor uyum gösteriyor benim de öyle olmuştu bi bakıyorum eski sütyenlerim oluyor bir bakıyorum olmuyor sıkma tatlı canını 🌸🌸
Seda_nrr Yagmur_849884 ağlamayınnn ♥️ Benim de ilk haftalar şişti sonra indi 26.haftamdayım hala inik mesela
baltacirahsan Yagmur_849884 Aynı durumu yaşadım bugün. 5+4 teyim ara ara ağrıyor bugün, sabah ağrıyordu sonra durdu sanki. Gece çok ağrıyor benim. Dua ediyorum sadece perşembe kontrolüm var🤲🧿
Seda_nrr Yagmur_849884 normal bence :) kanama olmadığı sürece korkmayın siz güzel düşünün sakin kalınki bebeğiniz stres altında olmasınnnn :) hem kontrolünüzde varmış ♥️
Cerenn12 Yagmur_849884 ağlayarak bebeğine zarar verirsin canım herhangi bir sıkıntı olsa şiddetli sancın olur kanaman olur