Bey3za5 Arkadaşlar merhaba. Çatı muayenesi için en uygun kıyafet seçimi elbise mi sizce acil yardım 😔
inci_34 Bey3za5 fark etmez bebeğim :) belden aşağını komple soy verdikleri örtüyü beline sar çatala çık diyecekler sen kararver artık
Bsrmzn_avc Bey3za5 ikili takım giy canım cati muayene bitince pantolonu giy nst öyle girersin elbise zor
Melisaalagoz Bey3za5 dün oldum bende gittim hemşire alt çamaşırlarını komple çıkar dedi üstümde uzun tunik vardı zaten çatala çıktım oldum faketmiyo canm zaten bekliyo seni örtü arkasında direk yanında bakmıyo üstünü.cıkarırken
Taze_gebe inci_34 ya ben de elbise ile gitmek istiyorum sadece iç çamaşırı çıkarıp yallah çatala 😂 ama nst nasıl olacak hemşireye karşı çaat diye eteği mi kaldırıcam 😁 örtü istesem bacaklarıma örteyim saçma mı olur 🤣
Seymamuge Taze_gebe ben artık hep elbiseyle gidiyorum nst ye girerken çarşaf var onu ilk istiyorum öyle kaldırıyorum 😬 ama devlet hastanesiyse bilemiyorum oda da başkası olur mu falan ben yalnız giriyorum
Bahar27 Taze_gebe bugün elbise ile gitmiştim sabah alttan şortumu çıkarttım dedigin gibi çaaat kaldırdım elbiseyi ebeye karşı 😂😂😂😂😂😂
Taze_gebe Seymamuge yok özel kız böbreğimi satıp nst giriyorum o derece 😂 gideyim bi salınayım çarşamba beyaz ve tombik bacaklarımla 😂
Seymamuge Taze_gebe hahahaha nst mağduru biri daha varmış bu sevindirici benim hastanede çok saçma pahalı nst ücreti alıyor😒 salın salın hahah
Nurayademir Taze_gebe ben elbise giymıyorum ya haklsn ya elbise giyersem altına tayt gıyıyorum onu da kaldır ındır zulüm oluyor çünkü iç çamasrı giyersem bacaklarım yapısıyor pişik sonra 😒😂
Taze_gebe Seymamuge ay evet çok seviniyorum başka nst mağduru görünce allh affetsin 😂 hayır itiraz edecek durumum da yok bile bile gidiyom😂
Taze_gebe Bahar27 bakıcak evet 3 haftadır bakıyor. Yumuşama var açılma yok demişti artık 39 olacak tık yok😔