Rozzdemir 22 hafta 3gunluk hamileyim bebeğimin hareketlerini 2 gündür hissemedim bu durumu normal mi acaba yoksa hemen doktora mi gitmeliyim o kadar tatlı şeyler yemeye çalıştım uzandım ama yok hareket etmedi :(
Deniz59 Rozzdemir bende 22+2 yim dün hissettimmi onu bile hatırlamıyorum hala şu saate kadar da hissetmedim yattım bekliyorum hareket eder inşallah insan korkuyo 😢
inci_34 Rozzdemir o haftalarda oluyor ya telaş yapmayın ben de de olmustu panikle doktora gittim uyuyormuş 😂😂baya 2gün uyumuş sağa soka yavaşça yatın tatlı yiyin cok hareket ederseniz yada stresli olursanız bebek kendini cekiyor dinlenmeye hareket etmiyor mus
Sibelrx Rozzdemir o haftalar bebek uyuyo genelde geceleri hareket ediyodur siz uyudugunuz icin hissetmiyosunuzdur belki ben 30 dan sonra hissettim 20ci haftalar belli olmuyo o kadar hareketleri
Rozzdemir Dilekcnkn Dün gece yorgunluktan belki hissemedim bugün de hissetmeyince baya korktum ama çok şükür hissettim teşekkür ederim
Rozzdemir inci_34 teşekkür ederim canim rahatladım valla çok panik yaptım ben bebeğimin hareketlerini hissettim çok şükür ister istemez insan korkuyor ya eşimi de korkttum baya 😄
Deniz59 Rozzdemir ay evet hissettim canım oynadı baya korkuttu benide hareket hissetmediysen tatlı bişey ye sırt üstü yat oyna karnınla biraz bastır bekle ben öyle yaptım oynayamaya başladı içim rahatladı
Rozzdemir Deniz59 ya benimde kız 🙂 Rabbim sağlıklı Bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah