Dr. Brown kolik biberonu , Chicco emzik . Oğlumda da dr. Brown kullanmıştım hatta saklamıştım da şimdi emzik kısmını değiştirdim yine aynısını kullanacağım . Bir gün bile gaz sancısı yaşamadık , boşu boşuna hava çekmiyor çocuk içine . Tavsiye ederim .