Kayadan34 hap ile tedavi gördüm bitince tahlil yapıldı kültürde yapıldı doktorum arayıp Şahane çıktı sonuçlar demişti ben zaten iyileştiğimi anlamıştım 1 ay geçti hala iyiyim çok şükür fitil kullanamadığını söylersin ağızdan ilaçta iş görüyor anlicağın 😊