Asrinbaby
Canım aynı durumdayız doktor bana ilk sorduğunda normal Doğum istiyorum demiştim 15 gün sonra çatı muayenesine çağırdı ben tabi yusuf yusuf araştırdım okudum normal doğumlara baktım derken doktora gittiğimde sezaryana karar verdim doktor şok ben rahat 😌 sezaryan için gün verdi inşallah ayın 12 sine elimde değil çok korktum yok çatı muayenesi yok suyunu uzun bi çubukla patlatıyorlar hadi bakalım okadar sancıdan sonra apar topar sezaryana aldıkları oluyo alttanda dikiş oluyor. Bende cesaretimi kaybettim böyle aklım içim daha rahat