Normalde 13+5 günlük hamileyim ama ultrasona göre 14+3 çıkıyor dedi doktorum. Yani bebek gelişimi önden gidiyormuş . Bi sorun oluşturur mu dedim yok sadece biraz iri bi bebek olabilir normal doğum Zor o zaman dedi 🤔 Bizim gibi gelişimi önden gidip normal doğum yapan oldu mu ? Ya da zamanla normal gününe dönen oldu mu ? Sezeryan istemiyorum pek açıkçası korkuyorum sonraki acılarından 😞 tabi mecbur derlerse yapacak bişey yok 😔