2 haftadır belim aşırı ağrıyordu devamlı masaj yaptırıyordum eşime ama işe yaramıyordu pek yani uykumda ağrıdan inliyormuşum. Ara sıra kasılma da oluyordu ama çok düzensizdi o yüzden kafaya takmamıştım 3-4 gün önce 10 dk ya bir 6-7 defa kasılma olunca hastaneye gittik ve nst de sancılarım 80-90 çıktı ama rahim ağzı uzunluğum vs hepsi normaldi doktor da tedbir olarak progestan verdi. Şuan 5 gündür kullanıyorum ama asla geçmedi sancılarım ayağa bile kalkamıyorum başka bi doktora görünmeli miyim ? Ya da başına gelen varsa ne iyi geldi ?