31 haftalıkken kontrole gelmiştim bebeğim 10 gün öndeymiş. Bunun hiç bir doktor bilgisini vermemişti. Şimdi 35 haftalığım kontrolüm vardı ultrasona girdim doktor “suyun fazla, bebeğin iri, 2 hafta önden gidiyor” dedi. Tehlikeli bir durum mu dedim. Evet dedi şimdi riskli gebelikte bekliyorum. Aynı durumu yaşayan var mı, iri olması haftasının önde olması suyun fazla olması gerçekten kötü bir durum mu