Rabia_20 benim hamileliğimin ilk ayında açlık şekerim 95 ti. Bir doktor şekerin var dedi diğer zamanla düzelecek korkma dedi. Şimdi 7. Aydayım düzeldi gerçekten de diyet falan yapmadım açlık 65. Siz kaçıncı ayınızdasınız vücut kendini hamileliğe adapte edemediği için yüksek çıkıp sonrasında düzelebiliyormuş böyle