Ebru2432 adet gecikmesi yaşamadım şöyle oldu 16 şubatta olan adetim 1 hafta erken gelmişti 28 şubatta falan olmam gerekiyordu çalıştığım yerde birinde virüs çıktı 10 gün sonra ben çok halsiz kaldım korona testi yaptırayım dedim zaten bilinçli bi hamilelikti istiyorduk 2 aydır önce bi gebelik test i yapayım öyle korona testine gideyim dedim gebelik testi yaptım pozitif çıktı 2 martta döllenme olmuş 26 martta test yaptım pozitif çıktı