Kızlar iki yıl önce parsiyel mol gebelik ve triploidi dolayısıyla 17 haftalıkken sezeryanle bebeğimi aldılar.Hayatta en çok istediğim şey bir evladımın olmasıydı.Durumu ikili taramada öğrendik ve yapılan testler vs ile kabus gibi beş hafta geçirmiştim.Bebeğimi kaybedince aylarca psikolojik tedavi gördüm ve aylarca beta hcg 5 in altına düşmedi vücudum hala kendini hamile sanıyordu.Bir kaç ay sonra rahimde bir kitle oluştu beta hcg yine yükselmeye başladı ve kürtaj oldum.Onun da sonucu mol kanseri geldi yani süreç uzadıkça uzadı.Neyse ki zor günleri atlattım.Şimdi tüp bebek yöntemi ile hamileyim bugün 7+2 olduk Allahın izniyle.Doktorlarım hiçbir sıkıntı olmadığını söylemesine rağmen o kötü hissi içimden atamıyorum.O kadar korkuyorum ki kötü bir şey olacak diye kabuslardan uyuyamıyorum.Sürekli doktora gitmek istiyorum.Aynı durumları yaşayanlar mutlaka vardır.Nasıl aşacağım bu durumu? Nolur bana yardımcı olun🙏🏻