Öncelikle biberon emzik şart değil :) kendinizi ve dolaylı yoldan hem sütünüzü hem bebeğinizi olumsuz şartlamayın. Oldu da ihtiyaç oldu her hastanenin karşısında eczane var 2 dk alırsınız, en kötü internetten alsanız 2 güne geliyor. Emzik, biberon kötü şeyler değil tabi ama mümkünse anne sütü ve anne tenimde sakinleşmesi daha güzel olanı :)
arabanız varsa güvenilir, adac testinden geçmiş bir puset-oto koltuğu olmazsa olmaz