Ysmn211 ay canım aynı ben, bugün 13.30 da doktor randevum var gidince bakacak çatladı mi diye, catlamadiysa iğne verecek.
Ben regl sonrası klomen kullandım, 24 ünde doktor bakti en büyük yumurtam 15 mm di. Simdi ne oldu bilmiyorum ovulasyonda çatlamayi sanki dün gördüm gibi insallah guzel şeyler olur bizim için 🤲🏻