17 haftayı bitirmek üzereyiz. 3 4 gün önce antibiyotik bitti augmentin 1000mg idrar yolu enfeksiyonu olduğum için vermişti doktor. Simdi hem tekrar olur mu hem gecti mi diye endişeliyim. Bu sabah çok kasik agrim oldu baya aşağı kısımda solda gibi.. gece usutmus gaz olmus olabilirim dedim kabizmiyim acaba dedim tekrar enf mu oldum dedim.. sonra düşündüm belki bebek büyüyor bagirsaklar fln mi sıkıştı neler oluyor iceride🤣 yaşayan bilen var mı