Arkadaşlar merhaba, kurumsal bi firmada çalışıyorum. Sanki kusacakmısım gibi oluyor ama kusmuyorum sürekli bi midem ağzıma geliyor (reflü gibi değil) lavabo masama uzak sürekli kalkıp gidemiyorum. Ofiste bulantılarınızı nasıl atlatıyordunuz 😣😣 lütfen bi yol gösterin 🙏