Grkmgrkm 7+0 olduk bugün 5+1 de gitmiştim bütün kan testleri yapıldı bebeğimiz 6+0 çıkmıştı vajinal ultrasonda kalp atışını duyduk çok şükür doktorumuz o zaman 2 hafta sonra gel kalp atışını karından duyalım demişti bir haftamız var bekliyoruz miniğimizle kavuşmayı inşallah 👶🤰🤲❤