Kızlar selam ben 17+4 haftalık hamileyim kontrollerim için Ankara da bi devlet hastanesine gidiyorum bugün 3 lü tarama için gittim cinsiyeti belli mi diye sordum devletin kesin talimatı cinsiyeti söyliyemiyoruz beni bebeğin sağlığı ilgilendiriyo dedi hiç böyle bi saçmalık duymamıştım aynı durumu yaşayan var mı