istanbullugelin34 2 seferdir banada sadece ölçulerinin olani veriyolar bebegin göryntusu yok iyi de olçülerden bisey anladığim da yok onu niye veriyo o zaman 😂
Zeynep_ayaz Sblatc 7 ay boyunca her gittigimde aldim cazgirlik yaparak 😁 ama son 2 gidisimde vermedi hainler 🤦♀️🤷♀️
Sakinem212 Sblatc bende 8 haftalık gititm vermedi bir dahaki gidişimde isyecem özel doktor sen istemeden veriyor devlet öyle değil.
mucizebebek03 Sblatc Ben ikisine de gidiyorum ama devlet hiç kağıt vermedi bi iki-kere istememe rağmen benim için önemli değil ama özelde hep renkli ultrason kağıdı alıyorum ordan görüyorum bebişimi☺
Esmabz Sblatc ben 11 haftalıkken cam ve sakura Hastanesi’nde ultrason aldım ama daha sonra başka devlet Hastanesi’nde vermedi onda da alet bozuk olduğu için yoksa veriyorlar bazen hatırlatmak gerekiyor