Sibell_21 Meraba kızlar kız sa sol da erkek se sağ da olur die bisey Var mi yada tam tersi mi merak ettim.🤔🤔
Tazemomyyy Sibell_21 benim soldaydı herkes soldaysa eğer kız dedi ama bir oğlum olacak inşallah alakası yok yani onunla