Nazzz1310 19 haftaligim bugün ama geçen hafta yani 18 haftalıkken gittigimdeb doktor bebek yukarı yerleşmiş dedi ama hareketlerini bi kaç gündür kasık bölgemde hissediyorum tekrar aşağı inme ihtimali varmı bilgisi olanlar cvp verebilir mi acaba😍
Eses0707 Nazzz1310 bende çok aşağıda hissediyorum 20 haftalık hamileyim ne zaman yukarı çıkıcak diye bekliyorum
Merve5561 Nazzz1310 geziyordur muhtemelen canım yeri geniş henüz kızlar ben de 20 haftalığım ara ara göbek deliğimin altında sertleşme oluyor sonra geçiyor orası yumruk gibi sert olup yamuluyor sizde de oluyor mu
Nazzz1310 Eses0707 geçen hafta gittimde bebek yukarı çıkmış dedi bana ama anlamadim hareketleri kasıklarimda hissediyorum tekrar gerimi aşağıya indi anlamadım gitti siz en son ne zman gittiniz demedimi doktorunuz bişey
Eses0707 Nazzz1310 en son gittiğimde rahim yeni göbek deliğine ulaşmış dedi şu an aşağıda hissetmek normalmiş zamanla çıkar inş yukarıya
Nazzz1310 Merve5561 evet o bendede oluyor bebek yukarda oldu için göbek deliğinin oralarda toplanıyor doktora sordum bende geçen gittimde bebek yukarı çıkmış ondan dedi inslah sizinde dediniz gibidir geziyodur da tekrar aşağı inmemistir
Rozeri Genelde kız çocuklarının hareketleri kasıklarda olurmuş derler 🤗 ne kadar doğru bilmiyorum ama benimki öyle 🤗
Seragurkan Rozeri benimde kız ve daha cok kasığımın az üstünde sertliğini ve hareketlerini daha cok hissediyorum. Orda daha cok geziniyor açıkçası ama bir sıkıntımız yok cok şükür
ZumrutHanim Gece yatakta sagdan sola donerken midemin oldugu kisimda kaslarim aciyor. farkinda olmadan karnimi mi sıkıyorum anlamiyorum. gogusun altiyla gobek deligi arasi bi de cok sertlesip sisiyor
Edali87 Nazzz1310 benimde biraz oraya yaklaştı hatta gobek dediğim o ilk cikurlugu gitti açılıyor gibi 😁
Mrs-Turkk Kızlar 18 haftalığım böyle pıt pıtt atma oluyor ve özellıkle sabhaları sol kasık tarafım daha şişkin oluyor bebeğim mi anlıyamıyoruumm sizde durumlarr nasıl☺️