Gulcanyel canım benim öncelikle rabbim yar ve yardımcın olsun sağlıkla vaktinde bebeğini kucağına almayı nasip etsin doktoruna güvenmen önemli lekelenme muayene sonrası olmuş olabilir ama bu bizim fikrimiz eb iyisi imkanın varsa bir git görün derim Doğum şekline gelince ise belki doktorun daha önce normal demiştir o zaman bebeğinin kilosu çatın için müsaittir suan için kilo almış olabilir , yada normal Doğum ne zaman olacağı belli olmayacağı için daha da kilo alma ihtimalini göz önünde bulundurmuş olabilir hepimiz tabiki de öncelikli olarak normalden yanayız ama bebeğimiz ve bizim için hangimiz hayırlısı ise rabbim onu nasip etsin 🙏🏻 Bebeğimizi farkında olmadan riske atmayalım da 🙏🏻