yesimle Arkadaslar merhaba ikili taramada serbest betam yüksek çıktı. Doktor da down sendromu konusunda tedirgin oldu, serbest betam 191, 4.55 MoM. Benim gibi sonucu yüksek olan ya da bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi