Ikincimelek evet canım ben o zaman toplu almıştım bu şeritleri yumurtalık testiyle beraber bu serit hamilelik testinde baya geçtikten sonra çıktı hamileliğim yazıyordu.kendimde elimde bol bol varken denedim hergun gerçekten 4.cu gün netleşmeye yakın gördüm diğer testim direk pozitifti