Selam kızlar. Son zamanlarda boynumda et benleri çoğalmaya başladı. Bir kaç tanesinin rengi de koyulaşıp döküldü ve sonra tekrar çıktı. Başına gelen var mı? Konu ile ilgili ciddiye bölümüne gittiniz mi nasıl bir tedavi uygulanıyor ya da doğum sonrası mı yapılıyor tedavisi