SayeMom Mk_13 merhaba ben 5+6 yim ama doktora gittiğimde 4 haftalıktım kese hiç yoktu 2 gün önce doktora gittim minnacık kese görülüyor bebis hala yok 😋
Asyapolat80 gizemezgibicen inşalahhh hcg değerime baktıracağım bu sırada 2000 in üstüne çıktığı zaman gidicem ben bakalım
crnnbyr16 Ben de tam 4 haftalığım bugün ilk olarak kontrole gittim keseden emin olamadı alttanda muayenede yaptı çarşamba tekrar çağırdı bakalım
gizemezgibicen crnnbyr16 bende varla yok arası bir şeyde bende emin olamadı doktor ne olur ne olmaz diye cuma gününe çağırdı sizin çarşamba görünürse banada haber verebilirmisiniz
kemalim01 Ben 5+6 haftalıgım kese görünür mü aynı zamanda kalp atışnıda duyar mıyım perşembe günü gitmeyi düşünüyorum o zaman 6 hafta içinde olmuş olacak ne dersiniz kızlar