Sinem12345 Duygu0621 ilk 6 aya kadar sadece parol içebilirsin onu da bebeğe zarar vermicek şekilde cok az kullanabilirsin
Aylinsemih Duygu0621 hamilelikte parol dışında hic bir ağrı kesici ve hap kullanılmaz multivitamin leri de doktor kontrolünde kullanılır saglikciyim size tavsiyem ağrınız az ise almayın ben şuan 33 haftaligim çok ağrılarım oldu ama bir kere bile kullanmadim
Edenz16 Patil öneriyor doktorlar vallahi bende yanarim yanarım 9 ayda parolu içmeye alışamadım ona yanarım 😂😂 gitmiyor sanki boğazımdan gebelikten önce dolorex içiyordum çok rahat oluyordu 🙈
Duygu0621 Edenz16 Vallahi aynen öyle 😅 Küçükken boğazıma bayram şekeri kaçtı ve ölümden dönmüştüm o zamandan beri hap yutamıyorum 🥵 evde biri varken anca 4-5 denemede yutabilmişsem yutmuşumdur 😥