Ay canım iki gün önce ben açtım böyle bir post çözüm falan yok takılmış plak gibi moderatorler aynı şeyi söyleyip duruyorlar. On on beş dakika arayla geliyorsa normalmiş falan. Benim bununla da derdim yok izlemek istemediğim reklamı izlemek zorunda bırakıyorlar diyorum ki ekranı kaplıyor kapatamıyorum dokunmatik olduğu için çıkışta yapamıyorum. YouTube bile böyle bisi yapmıyor en azından çıkabiliyorum izlemek istemezsem. Bu resmen zorbalık