MerveKaya38 Ne yapacam bilmiyorum bu zmana kadar yoktu enfeksiyonum 34 sonra başladı 37 haftalıgim enfeksiyon 125 çıkıyor Dr antibiyotik vermedi çok kullandığım için önereceğiniz birsy varmı nasıl geciririm kızlar ya 😔😓
Leylaalin MerveKaya38 Enfeksiyona çok dikkat et benimde son ayda çıktık yüksekti ilac kullandım bebeğimin kalbi delik oluşmuş iyi ki önemli bi yerde değilmiş ama çarptı yapıyor kafein narkotik grip ilaçları kullanma dedi emzirdiğim icin 3 4 hafta da kalp doktorun da görünmesi lazım delik kapanana kadar bu enfeksiyon yuZunden olmuş
MerveKaya38 Leylaalin ya çok geçmiş olsun canım bana idrar kültürü yapak yarın dedi bakteri olabilir dedi artık sağlıkla gelseydi birsy olmadan
Glcntn Leylaalin bende 13+2 yim bendede çıktı bi ilaç verdi suya karıştırıp içtim . Böyle diyince bende korktum şimdi
Leylaalin Glcntn evet benim ki de suyla atılıp içiliyordu erken olmuş benim ki son haftaydi yayılmadan önem almışsınız
Glcntn MerveKaya38 geç kaldığı için enfeksiyon yayılmış benimki başlarda daha ilaç yeterli gelicektir dedi doktor ilaçta sorun yok moducosol du adı sanırım iyi geldi bana . Hamilelikte enfeksiyon olmayan çok nadirmiş sanırım zaten herkes oluyormuş idrarı tam atamadığımızdan doktor bana sıcak tut dedi ilacı 1 kerelik veriyor zaten