Misskokuluminikk 40 dan sonrası geckmş dogum oluyor… Doktormda enfeksyon riski artyor ya da bebek kaka yutablr ben riske atmyorm alıyorm dyor ben 40 haftaları bile görmek istemyorm 🙄 cünkü hem sıcakta cok zorlanyorm. Hem de görmek istyorm kızımı insallah saglıkla artk 🙏🏻 bide bekleyip sonu gene sezryan olacaksa bana daha korkutucu gelyor