Semadeniz Önceden 3 düşüğüm oldu tekrar gebeyim. Kanama alanım var. Her cuma iğne olmaya gidiyorum. Gitmişkende muayene olmak istedim. Doktor ama 2 hafta sonra gel dedi ben 1 hafta sonra gidicem umarım kızmaz.
Kuzuveannesi Semadeniz kızacak birşey yok istediğiniz zaman gidebilirsiniz keyif kahve için gidilmiyor sonuçta bir can için endişeleniyorsunuz ve bu çok normal 🥰🙂
Semadeniz Kuzuveannesi hep yatarak geçiyor gebeliğim o yüzden acaba sıkıntı varmı merak ediyorum. Tekrar kalp atışını duymak için can atıyorum. İlk defa bir gebeliğimde kalp atışını duydum.
Kuzuveannesi Semadeniz rabbim hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah strese girmeyin stres iyi olmaz rahat olun ve tadını çıkarın 🙂🥰