Eceatesx Kizlar cuma günü kan vermiştim kolestrolum baya yüksek cikmis en fazla 150 olması gerekirken 294 çıkmış ve kağıtta kardiyovasküler hastalık riski yazıyor öğlen gidicem doktora ne demek bu başına gelen varmı
Mesutnur15 Benimde yüksek cikti ama herhangi bisey yapilmadi yeme icmeye dikkat et dediler bide yürüyüş