Kızlar 30+1 deyim . Bebiş iki gün çok hareketli ise üç gün hissetmiyorum ya da çok hafif hissediyorum ne çikolata ne sol tarafa yatmak fayda ediyor zaman zaman. Acaba birşey mi oldu? Neden hareket etmiyor diye düşünmekten yoruldum artık. Normal mi bu? Bı gün artık dayanamadım doktora gitmeye karar verdim