21 haftalık hamileyim görev sebebiyle şu an Vandayım . Burda sadece 2 hastanede de detaylı usg yapılıyor ikisi de devlet. Geçen hafta güç bela araya birini sokarak randevu bulduk doktor baktı fakat çocuk dönmedi doktor dönecek gibi değil dedi. Kalbi ve yüzü görünmedi diye rapora yazdı. Bana tekrar gel dedi. Somra kendi doktoruma gittim o da tekrar gitmemi söyledi. Bugün de şansımızı denedik ancak randevu bulmak imkansız. Ve tayinim çıkacak Vandan gideceğim İstanbula. Acaba çok önemli mi , yoksa İstanbulda bir hastaneye gittiğimde de detaylı olmasa bile yüzüne ve kalbine bakabilirler mi? Tekrar burda gitmek istemiyorum çok yorucu ve kalabalık çünkü