Purpura26 Kahverengi Ben kalkan aldım. Aventin ki çok pahalıydı birebir aynısını yapmışlar ondan aldım.
mercimekkoftesi1 Ben aventin aldım bi kapaklı falan, bi de wee baby’nin ince silikonunu aldım. Daha kullanmak nasip olmadı ama bakalım hangisi iyi olacak