mirac_le ben de 34ten beri şiddetli bel ağrısı çekiyorum, doktor hala normal olduğunu söylüyor açılma filan yok.. 38+2deyiz ama dünden beri kasıklarıma ağrı girmeye başladı ve karnım çok sertleşiyor, baya canımı yakıyor. Alttan baskılarım değişik bi hal aldı sanki makatta baskı hissediyorum gibi.. değişik..