Kysrhtc 12. Haftaya kadar aynı bu şekildeydim. Doktoruma söylediğim zaman “hamilesin işin ne yat dinlen” demişti 😂 tavsiyesine uydum o haftalarda sürekli yattım, zaten başımı kaldıramıyordum ki, mide bulantısı o biçim 😅 ama prilam başlamıştım o rahatlatmıştı sonradan