QOH teşekkür ederim🙏🏻 tiroid vücutta bi hormon. O hormon işlevini tam yapamadığında yani yetmediğinde değer yükseliyo. Yavaş çalışıyo yani. Tam tersi hızlı çalıştığında da değer düşüyor. Kullandığımız ilaçlarda kimyasal değilde vitamin gibi dışardan hormon takviyesi alıyoruz aslında