AIK_2255 Arkadaşlar, ben geçen hafta gitmek isterdim doktora, lakin sizinle konuştum, ve 5+3te kalp atışı duyulması çok zor olur dediniz. 6+2de duyanlar var mı? Bu hafta artık gideyim ultrasona
Sakinem212 AIK_2255 6+3te gititm duyamadım bir hafta sonra gititm net duyuldu bekle bu haftada geçsin içini ferah tut duyarsınız inşallah
momlove1 AIK_2255 benım duyulmamıştı ama kalp atışına bakabilmişti cihaz sadece sesi algılamıyor demişti doktor
AIK_2255 Kayasemiinn ben adetten 3gün önce test yaptım ve kırmızı çızgi vardı. Düşünüyorum ki, geç döllenme değil. İnşallah duyarım 🥰🥰🥰😍
Selen37 AIK_2255 ben adetten 1 hafta önceye yakın öğrendim ama benim bebek 5 gün geç döllenmeymiş 😂 nasıl oldu anlamadım ama gittiğim 2 doktorda ultrasonla bebek arasında 5 gün fark ölçüyor ve geç döllenme dediler
AIK_2255 Tugzeyfe duymak zorunda değilim, atışı olsun, yeter vallahi. Sonra inşallah duyarım. Sağlıklı olduğunu bilim, yeter bana
mucizem42 AIK_2255 6 haftalık gittim kese göründü sadecek iki hafta sonra gün verildi 1 hafta daha ver gidip duymayinca evde psikolojin bozuluyor ben sürekli araştırmaya başladım niye görünmedi duyulmadı diye
M_agayeva AIK_2255 ben oglumda 6+4 de gitmisdim duyulurdu simdi 6+1 im bence duyulamaz her hamiləlik farkli ola biliyo o yuuzden 1hafta falan da gecsin gidicem