Snmozgr
Snmozgr evet banada verdi balık yağı ama ilacı kapsülü gördükten sonra töbe ben bunu içemem dedim acayip büyük aşırı zaten normal hapı bile zor yutuyorum😂 ortadanda kırılmıyor yarıya bolup içsem naylonumsu bır kapsul ve içi yağ birde sonradan okudumkı aşırı kılo yapıyormus onu duyunca hiç içmedim devlet karsılamıyor