MMmommy Ben gebe olduğumu öğrendiğim gün bıraktım. Açık havada bile biri içse duman bana gelince midem bulanıyo. doğumdan sonra da içmeyi istemiyrm
Meryemkale SayeMom ben öğrenir öğrenmez bırakmıştım hamilelikte hiç içmedim doğum yaptım şuan aşırı canım istiyo ama emzirdiğim için hala içmiyorum 🥴 inşallah bu şekilde devam edip sizde tamamen bırakırsınız
Esra-gkl 1_elif bende 9. Haftadayım günde 5-6 tane içiyorum çok üzülüyorum ama dayanamıyorum inşallah bizde tiksiniriz bi gün
Masalinannesi1 1_elif hayır çok şükür hiç bir sorun olmadı kızım 5 yaşında 🧿 ama tabi bu size bahane olmasın içmek için bırakabiliyorsanız hiç ertelemeyin