Esrachn12- ne tarafa yatmak istiyorsan nasıl rahat hissediyorsan öyle yat canım sadece önlemini al sol tarafa yatırma nedeni sol tarafta temiz kan taşıyan aorta geçmesi bu güçlü bir kas yapısına sahip olduğu için bebeğin ağırlığı ile ezilmez ve annenin dolaşımını dolayısı ile bebeğin dolaşımını etkilemez sağ tarafına rahat ediyorsan sağ tarafına yat göbeğini bir yastık ile destekle ve sağ taraftaki venlere bebeğin baskı yapmasını engelle sırt üstü yatarken de sırtımı destekle ve yastıksız dümdüz yatıp bebeğin dolaşımına baskı yapmasına izin verme zaten aralıksız tek bir pozisyonda istesen de kalamazsın yanında bir yastık daha olsun kendini destekle hep aynı tarafa yatmak omurgan için de sağlıklı değil zaten 🌸🌸🌸🌸