Merhabalar annelerimiz ☺️
çalışan anne ya da çalışıp da izne ayrılan anne varsa yardımcı olabilir mi?
şöyle ki ben şu an bu uygulamaya göre 31+5 görünüyorum. Doğuma da nasipse 58 gün kaldı diyor. 32.haftaya girer girmez mi izin hakkımız başlıyor yoksa 32. Hafta bitince mi?
çünkü uygulamaya göre 2 aydan az kaldı 8 haftalık sürenin içine girmişim gibi. Ama gün bazlı olarak da 31hafta 5 gün diyor. Ben anlamadım. Duruma göre doktora gidip rapor yazdırmam lazım. Bilen varsa konuya açıklık getirebilir miyiz acaba? Şimdiden teşekkür ederim 🤩