Loresima00 10 haftalıkken 7 saatlik bir arac yolculuğu yaptım ve tek şöför olarak ben kullandım şuan 12.haftam bitiyor 10 saatlik yol yaptım dün yine yarı yol ben kullandım ve normalde gün içinde 2 saat trafikteyim istanbulda
hiç merak etmeyin bol su için ara vererek gidin aralarda,yürüyün arkada uzanın imkan varsa bol bol keyfini çıkarım çocuksuz gezmenin Allah’a emanet 🤗