11+0 olduk bugun. 3 gündür sağ tarafıma ani şekilde bir ağrı giriyor bıcak saplanıyor gibi 15 20 saniye en fazla 1 dk ya yakın sürüyor. Ama çok zorlanıyorum yani hemen oturmam gerekiyor acı cekiyorum resmen. Doktora gidemiyorum suan için malesef. Gelecek hafta gidebilecegim. Belkş yaşayanlar vardır diye bilgi almak istedim. İkinci gebeliğim ilkinde yasadım mı onu bile hatırlamıyorum