DamlaMetin bbestw rahatladm valla herkes azıcık kilo almış bende mi sorun diye üzülüyordum 😀 bende 30+3üm 13 kilo aldım iştahım çok fazla açık 🙈😇
Senfatma Ay masallah herkes cok az kilo almış aaaa böyle hamile mi olur 👀 Beeeen 22.haftaya gircem ve taaaam 10 kilo aldım 💪🏻💪🏻 İştah süper 🤭 bi de 2 yasında kızım var ona teğmen 😬😂 ilk hamileliğimde de toplam 20 kilo alıp 20 ayda toplam 26 kg vermiştim 🤣 biraz da bu duruma güveniyorum galiba
badecanisik Deletedmom82 ay hesabını yanlış yapıyor olabilir misin ilk gebelikte bu haftalarda zor hissedilir zatn..
Liva2018 Anaam yorumları okudum ben şok kendimden utandım 😱 3-5nedir ya süper 😅 ben 59 kiloyla hamile kaldm geçen hafta 78 olmuştum bile toplam 19 kilo 🙄 38+4teyiz doğum olana kadar 1 daha eklenir etti sana tam 20 kilo 😂😂 iştah maşallah bende birazda kendim ettim kendim buldum hamileliğimin arkasına sığınıp yedim herşeyden gerçekten hiç dikkat etmedim büyük hata yaptım biliyorum siz sakın yapmayın 🙈 fazla kilo almayanlar sizleri de alnınızdan öpüyorum bea 😂❤️
ilaydanurhavvat Can-tan bn o kadar dikkat etmeme rağmen 8 kilo aldım 34+3 haftalığım. Hafta olarak bnden ilerde ama sdece 4 kilo alması garip
ilaydanurhavvat ArifeAhmet sizin bu dediklerinizin aynısı bna hemşirem dedi sen kilo almamışsın bebeğin almış diye. Ama 8 kilo almışım olması gereken bu sizin değerler biraz garip
ArifeAhmet ilaydanurhavvat nasıl yani bebek içerde 8 kilomu Buda bana saçma geldi neyse sağlıklı doğsunlar biz kac kilo almışız önemli değil 20 kiloda alsak olur 1 kiloda kilonun bi önemi yokki sagsalım doğuralım yeter bence hayırlı doğumlar size☺️😘
Tomrisinizi Ben çok dikkat ediyorum ve cok yürüyorum ona ragmen simdiden bir kilo almisim 13. Haftadayim 😓
ilaydanurhavvat ArifeAhmet teşekkür ederim cümleten ama bebek 8 kilo deil kilosu +suyu+plesentası+göğüsler= 8 klio bnce çok da mantıklı 😊