yesim-1 Bugün doktora gidiyorum ve sıyırma işlemi yapacak bugün içerisinde kanama ve sonrası sancı doğum olarak ilerleyeceğini söyledi yani bugün belki kızıma kavuşucam bana dua eder misiniz 🌸♥️ 2. Normal doğumum olacak bu arada
Meltem_ yesim-1 bende seninle aynıyım banada sancıların yetersiz salı günü gel suni sancıyla başlatalım dedi
Fiknet yesim-1 teşekkür ederim canım cevapladığın için kolayca doğumunu gerçekleştirip bebişine kavuşursun inşallah 😍
soeb yesim-1 saglicakla buyutun 🙏 benim 3 gün oldu ,hala sancim yok suyum da gelmedi sadece nişan geldi. O da pek birsey etki etmedi :( ozellikle yaptiginiz birsey oldu mu